HTML

Bevállalod?

A litera nyári szerelmesnovella-pályázata.

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

szerelemliget@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.09.10. 18:00 szerelemliget

KÖZÖNSÉGSZAVAZÁS - ITT DÖNTŐ!

Címkék: szavazás 2009 döntő művek

Elérkeztünk hát a döntőhöz, alább láthatóak ábécé sorrendben azok a novellák, amelyek a legjobban szerepeltek a korábbi fordulókban. A szavazás szeptember 10-től 11-ig éjfélig tart, másnap reggelre tehát kiderül, hogy melyik az a legjobb három novella, akiknek a szerzői átvehetik az értékes könyvcsomagot a szombat délután öt órától kezdődő Olvasóliget záróünnepségen és díjátadón.

A döntés megkönnyítéséhez kigyűjtöttük a döntős pályaműveket, kattintsatok, olvassátok őket újra és döntsétek el, ki legyen a legjobb!

Báger Gusztáv: Egyperces szerelem
Báger Gusztáv: A mítosz szárnyra kap
Bólya László: Einstand
Csere Ágota: Visszajátszás
Csizmadia "Cheese" Gábor: Egy patkány is jöhet jókor
Diamond Girl: Top secret
Dina Thomas: Őszintén
Emet Gunn: Napsugár
Fabók Endre: Tarisznya
Fülöp Beáta: A tangó és én
Fülöp Beáta: A vonat és a (vég)állomás
Gál Andrea: Szerelem a focipályán
Gál Soma: A búcsúcsók a kezdet
Haga Renáta: Válaszút
Hamu: Visszajátszás
Hannibál Lektűr: Makula
Hannibál Lektűr: Mosolygós szerelmi történet
Hannibál Lektűr: Nőideálok
Hegedűs Ágota: Veszedelmes viszonyok
Kamondi Róza: Korfu, 2009, nyár
Kónya Eszter: Az élet megy tovább
Kővári Krisztina: Az első mondat
Molnár Zsuzsa: Sosem késő
Nagypál István: Dorothy az erdőben
naTHÁLIA: Hát a pingvinek!
Pál Sándor: A hülye
Rapai Ágnes: A mágus
Salopard: Esély. Egyenlőség
Sutus Zolátn: Szösszenet a féltékenységről
Szarka Lajos: Alkonyban
Szőcs Henriette: Portorozi anziksz
Te Van Ce Lan: A japán nő
Tóth Ágnes: Varázsütés
Tóth Ágnes: Lazítani zokniban
White: Rózsaszín pokol
Zoch Tímea: Prostik, axiomák és a hold

És akkor itt lehet szavazni: (Fontos: A szavazás dobozának alján lévő nyíllal lehet lefelé menni a további címekért!)


 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelemliget.blog.hu/api/trackback/id/tr401373429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DIY 2009.09.11. 15:51:36

Sajnos egyértelmű a csalás az 1-2. részéről. Kipróbáltam, bármennyi szavazat leadható egyetlen jól beállított gépről. (20 után meguntam.)
Persze, nem csalás, ha valaki kihasznál egy technikai rést, csak ciki, ha valaki magára szavaz, percenként több tucatnyit. Figyeltem néhány órán át a szavazatok változását, ijesztő, ha néhány szerencsétlen így akar nyerni. És tisztességtelen a többiekkel szemben. Ha leadnék hirtelen 200 szavazatot, "valaki más" váratlanul kapna újabb 50-et, hogy megőrizze az első helyét?

A literások akkor járnának el korrektül, ha a két B betűs csalót kizárnák, de erre vélhetőleg nem fog sor kerülni. Mint korábban írtam: minden megengedett.

sinbad 2009.09.11. 16:11:25

@lalaz: Hát, gondolom, nehéz lehet eldönteni/bebizonyítani, h valaki csal-e. Lehet hogy csak nagy családja és a baráti köre, akik mind lelkesen szavaznak:-)
DE megéri vajon csalni?! Azzal ámítom magam, hogy nem - egy díjátadó még nem csinál senkiből híres írót! Másfelől viszont: ha valaki tehetséges, annak a karrierjén lendíthetne - de lehet, hogy így nem tudott a befutók közé kerülni...

DIY 2009.09.11. 16:42:42

@sinbad: Nem csalás, hanem élelmesség? Nekem nagyjából mindegy.
Olyan család, baráti kör nincs, amelyik perceken keresztül ugyanakkor ad le tucatnyi szavazatot zsinórban.

Komavary · http://orokorom.freeblog.hu 2009.09.11. 18:48:07

"Csalás nélkül szétnézni könnyedén. Bólogatni: hangaszálak. Hinni kár.

... élni volna jó."

:p

tokyka 2009.09.11. 19:21:57

Én is találkoztam már ilyen csalással, ezért nem is érdekel egy ideje a szavazás. Egyébként a hozzászólásokból is érdekesnek tűnt, hogy egyeseknek mennyi szavazata van. Erről ennyit.Ezért kell független zsűri.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.09.12. 00:13:28

basszus
nem értem rá magamra szavazni vagy háromszázszor

így nem is 'nyertem'
deazéé gratula a kattintógépeknek:)

(és már az elején megmondtam: real zsűri nélkül szart sem ér az egész)

ódrii05 2009.09.12. 00:20:50

@lalaz:
sziasztok. megértem,hogy ki vagytok akadva,mindenki ezt gondolja,úgy gondolom,5 perc alatt nem lehet 30 szavazatot feldobni . csak azért hogy ő legyen az első. én 30 szavazatot tudtam szerezni a barátaimon keresztül,kollégákon,munkatársakon,30 perc alatt. egyet értek veletek,én megcsináltam amit akartam,elértem.
aki pedig jobban érzi magát attól,mert csalt,és úgy lett első,gratulálok neki!

DIY 2009.09.12. 00:49:29

Irodalmi tudósításokra hirdetett (pénzdíjas) pályázatot (zsűrivel) az Irodalmi Jelen. Akinek van kedve kipróbálni, milyen könnyű megírni azt, amit látott egy könyvbemutatón, író-olvasó találkozón stb., vágjon bele bátran:
irodalmijelen.hu/?q=node/2346/

Zsűritagként ígérhetem, hogy a visszajelzés garantált, a jó stílusú cikkíróknak a szerkesztőség lehetőséget biztosít további publikálásra, és honoráriumot ad a pályázat lezárulta után beküldött írásokért.

Vagabonda2 2009.09.30. 00:28:58

Hát, aki csalás nélkül alul maradt, még mindig jobban járt, mint én: kihagytak a szavazásból. Fenn volt az írásom, harmadik fordulóban sem volt benne. Kommenteltem is... semmi. Az a furcsa, hogy elektronikus formátum (tehát vmi copy/paste-szerű művelettel rakosgathatják a "file"-okat) azaz nem maradhatna le semmi - elvileg. (Szóval, hogy nem vki begépelte az összeset és elfújta az asztaláról a szél a papirost... vagy mi a szösz. Mindegy, csak kiváncsi lettem volna, de a kommentek alapján úgysem itt mérettettem volna meg egy életre. csak jó játék... lett volna.
süti beállítások módosítása