HTML

Bevállalod?

A litera nyári szerelmesnovella-pályázata.

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

szerelemliget@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.08.05. 00:21 szerelemliget

Gál Soma: A búcsúcsók a kezdet

Címkék: 2009 művek gál soma

-Kapsz puszit!

Búcsúzkodunk, és én kapok puszit. Kapok. Mintha bizony valami kiváltság lenne! Hányszor és hányan leheltek már édesen arcomra?! Sőt, hovatovább, csókot sem egy lánytól loptam már! Most mégis kivételezettként érezhetem magam, mert kapok tőle puszit búcsúzóul! Ejj, hallatlan!

Ajkai lassan közelítenek arcom felé, és amikor elérnek… Boldogan hallgatom, ahogy a levegő szája parányi résén át susogva libben felém, aztán lágyan simogat. Már-már csak reflexből viszonzom. Kicsit eltávolodik tőlem, majd a másik oldalra is lehelletfinom csókot ad. Olyan jó hallgatni, ahogy a bizonyos puszi gazdát vált, ahogy szuszog, ahogy ver a szive és ahogy az én szivem ver…

Kaptam puszit. Sőt, hovatovább, kaptam két puszit! Azt hiszem, tényleg kiváltságos vagyok. Ő meg már csak integet egyet és bemegy a suliba. Hátrafelé sétálok, hogy minél tovább láthassam távolodó alakját.

Kaptam puszit!...

 

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelemliget.blog.hu/api/trackback/id/tr971289531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása