HTML

Bevállalod?

A litera nyári szerelmesnovella-pályázata.

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

szerelemliget@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.08.20. 12:40 szerelemliget

Fülöp Beáta: A vonat és a (vég)állomás

Címkék: 2009 művek fülöp beáta

Ziláltan, fékevesztetten érkezett, mégis úgy, mint aki tudja, végső állomása én vagyok! De az állomáson még sem tudott megállni… Talán túl nagy volt a lendület. Talán megijedt... Épp hogy csak lassított, aztán továbbrobogott… Hát nem látott, nem vett észre engem, hogy ott állok, hogy Rá várok?! Talán meg sem akart állni igazán… Talán. Elsüvített egy érzelem vonat mellettem… Magával ragadott, elsodort a szele, beleszédültem. Őrült táncot járt a szenvedély, míg közeledett felém, s mikor ideért, hirtelen átölelt, magához húzott, felkapott, megpörgetett és mire feleszméltem, s elhittem hogy valóban megérintett, hogy valóban engem akar, már tovább is sietett. A vonat elment… már csak a sűrű fekete por gomolyog mögötte… és én ottmaradtam magányosan a peron szélén… a szél tépázta ruhám foszlányokban, hajam kócosan… Remegő karjaimat lassan leeresztem… már a hangját sem hallom… Testemen még érzem érintését, orromban illatát, tenyeremben arcának melegét… Lassan a szél is elcsendesedik… Alázatos, csendes eső mossa majd a port, amit a vonat kavart.
S Te ott ülsz a vonaton… és távolodsz tőlem… a SZERELEM… csupa nagybetűvel, mit öröknek hittem elment… Értetlenül, meredten nézek a semmibe, lényem akkor, ott megsemmisül… Fáradt szememből könnypatak mossa el a port, mit itt hagytál nekem…
…és már akkor tudtuk mindketten, hogy ez volt az igazi, az a megismételhetetlen végső állomás, amin az ember életében csak egyszer utazik keresztül…

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelemliget.blog.hu/api/trackback/id/tr51325223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éjfél 2009.08.31. 20:54:43

Igen. Valóban. Én is úgy gondolom, hogy életünkben legfeljebb csak egyszer száguldhat át rajtunk egy ilyen heves, mindenünket átható, mélységeinkbe hatoló "érzelemvonat", de csak ha nagyon szerencsések vagyunk. Ez a kis írás ugyan nagyon rövid, de fergeteges, akár egy szupergyors álomexpressz. De egyszersmint szomorú is, mert a legcsodálatosabb, legvarázslatosabb dolog a maga elementális erejével megismételhetlen. Gratulálok az Írónőnek! A műböl érződik a könnyedség, a természetesség, ahogyan ír. Mestermunka! :)

gabesz1967 2009.09.11. 11:23:24

Gratulálok ez igen nagyon jól ír az íronő hol lehet megvásárolni az írásait? Legyenek szívesek írják meg.

Erzsó62 2009.09.11. 22:46:45

Csak gratulálni tudok az íráshoz.
Erzsó

Dolcespritoso 2009.09.14. 11:49:25

Köszönöm szépen Mindenkinek, aki szavazott rám, illetve az alkotásaimra! ...és köszönöm az építőjellegű és inspiráló kommenteket is! :-)
süti beállítások módosítása