HTML

Bevállalod?

A litera nyári szerelmesnovella-pályázata.

IMPRESSZUM

Nagy Gabriella és Szekeres Dóra projektfelelősök – Litera - az irodalmi portál

Kapcsolat:

szerelemliget@gmail.com

litera@litera.hu

Friss topikok

2009.07.27. 12:11 szerelemliget

Barabás Amália: Sárga magyar

Címkék: 2009 művek barabás amália

Végre szabin. Maradt egy napom, hogy rendbe szedjem magam. Fodrász, kozmetikus, egy gyors körút a butikokba, addig a mocit is átnézi a szerelő. Estére veszek két sört, benyomom a gépet, fel az aprókra. Nem hiszed el, már a második telibe talál: Kezdő leszbikussal ismerkednék a 30-as - 40-es korosztályból. Én is ide tartozom, nincs túl sok tapasztalatom, de azok meghatározóak. Gyermek nem akadály, de ne légy biszex! Gyorsan válaszolok: 35 éves vagyok, a gyermeket szerintem is a gólya hozza. Van mostanában egy nagy dilemmám: mi az, hogy férfi, de ezt majd személyesen. Fő a kölcsönös bizalom! Drukkolok, hogy még ma elolvassa. Mindjárt éjfél van, lefoglaltam már a legnagyobb franciaágyas szobát, minden kezdő ilyen. Közben elfogy az első sör, kimegyek a konyhába elmosni az üveget. Azt a hétamplitudós istennyilát: megmegy a csap. Igen, megszaladt a menet vagy mi a búbánat, tök mindegy is, a lényeg, hogy nem lehet elzárni. Én meg holnap utazni akarok. Vissza a géphez. Legalább itt mázlista vagyok, fut már a piros betűs „1 új üzeneted érkezett” a képernyőn. Öt perc múlva csetelünk, húsz perc múlva elmerülünk egymásban az msn-en. Van értelme lefeküdni? Úgy értem, még ma aludni. Szabályos időközönként cserélgetem a vedreket. Reggel elzárom a főcsapot, érte megyek Angyalföldre, két óra múlva már a Balatonon vagyunk. Fergeteges mininyaralás, képzelj, amit akarsz. Ez a tetves csap itthon persze nem tért magához, de már tudom a megoldást: Frissen végzett elsődiplomással ismerkednék a 30-as - 40-es korosztályból. Én is ide tartozom. Nincs túl sok tapasztalatom, de azok meghatározóak. Gáz- és vízszerelői tapasztalat nem akadály, de ne légy melós. Remélem, hamarosan jelentkezik, már lefoglaltam a szobát. Mert bejött.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerelemliget.blog.hu/api/trackback/id/tr251270755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marlington 2009.07.28. 10:48:04

Ott a pont. Eddigi legjobb.

sello 2009.08.24. 08:44:56

Nagyon-nagyon jó!!!!!!
Ha nem lenne ennyire a végén, biztos több pontot kapna!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása